Jump to content

Leora & Paul - General Chat For This Apartment (2016)


Recommended Posts

I opened the L&P page some minutes ago and saw Leora masturbating. I was a bit confused but noticed then that this was direct sending and what I saw in the morning was a video. The only difference was that on the video Leora was on the sofa and now on the floor mat.

She is always very voyeur-friendly during her act and lets our eyes rest on her body as she rests afterwards. But but, I think the joy in sex is that it can and should be different every time, and I think so should one masturbation differ from another. Leora could enjoy more if she changed positions, used "toys" (many domestic items are useful), oil (cooking oil will do well) etc. Such imaginative variations would get her even more "customers" than now.

I hope Ilona tries these tricks in the near future and Anna will turn a little on her bed. Maybe they could try it together. And I wouldn´t mind seeing the new girl Chloe, the famous blue haired girl of C&S, and as the world´s eight wonder - the "showers in underwear" guest of Zoya and Lev. RLC could then measure which of the girls has attracted most visitors and pay extra bonuses (in secret of course, as this is real life).

Link to comment
Share on other sites

Ouaip

sur ce coup la, je pense qu'il s'agit d'une masturbation commerciale, chaque position par rapport aux caméra est pensée... rien au hasard.... et hop quelques $$$ dans le tiroir caisse!!

ce qui n'enléve rien à un agréable moment...

Link to comment
Share on other sites

Ouaip

sur ce coup la, je pense qu'il s'agit d'une masturbation commerciale, chaque position par rapport aux caméra est pensée... rien au hasard.... et hop quelques $$$ dans le tiroir caisse!!

ce qui n'enléve rien à un agréable moment...

Et bien, personnellement, je pense le contraire.

J'ai assisté à toute la séquence, et je doute fort que ce soit joué et je pense qu'il s'agit même plus sa lecture qui est à l'origine de sa monté soudaine de désir.

Je ne sais pas, elle a dû tombé sur un passage érotique, je pense.

Il faut bien avoir en tête que ce sont les positions des mobiliers et caméras sont étudié de manières à visualiser ce genre de situation.

Et, maintenant on le sait tous, Leora n'a pas de complexe avec sa nudité et encore moins avec sa sexualité.

Additionnez ceci avec une imagination d'artiste et on obtiens de joli résultats sur sa libido.

Or, son désir est venu d'un coup : spontanément.

Je pense qu'aujourd'hui Leora et Paul ont appris a faire abstraction des caméra. Elles font partis de leurs quotidiens comme un bruit de fonds avec lequel ont prends l'habitude de vivre avec.

Par avance, excusez-moi pour la traduction.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Well, personally I think the opposite.

I witnessed the entire sequence , and I doubt whether played and I think this is even more reading , which is the source of his sudden desire mounted .

I do not know , she had stumbled upon an erotic way, I think.

We must keep in mind that these are the positions of movable and cameras are studied ways to visualize this kind of situation .

And now we all know , Leora did not complex with its nudity and even less with his sexuality.

Add up this with an artist's imagination and get pretty about her libido .

But his desire came at once: spontaneously.

I think today Leora and Paul have learned to ignore the camera. They are part of their daily noise as a fund with which have 'm used to living with .

In advance , I apologize for translation.

Google Traduction

Link to comment
Share on other sites

je pense qu'il s'agit même plus sa lecture qui est à l'origine de sa monté soudaine de désir.

Je ne sais pas, elle a dû tombé sur un passage érotique, je pense.

Je suis d'accord avec toi. Elle en avait envie , elle l'a fait

I agree. She was excited, so she did it

Je pense qu'aujourd'hui Leora et Paul ont appris a faire abstraction des caméra. Elles font partis de leurs quotidiens comme un bruit de fonds avec lequel ont prends l'habitude de vivre avec.

Je ne suis absolument pas d'accord. Leora joue avec les caméras et s'exhibe pour notre plus grand plaisir et je la félicite. Quand à Paul, on voit bien que dans les situations sexuelles il essaye un peu de sa cacher.

I disagree. Leora always plays with the cams and is exhibisionnist  for our pleausre and i congratulate her. About Paul, when he is in sexual situation he sometimes tries hidding

Link to comment
Share on other sites

En ce qui me concerne ,c'est la première fois que je la vois se masturber deux fois en une journée ; au contraire je me plains pas tant mieux pour nous mais cela montre quand meme qu' il y à un manque de son coté de vrais relations sexuelles avec une personne qui pourrait la satisfaire assez souvent  et effectivement elle  joue avec les caméras pour provoquer Paul sachant qu'il doit regarder sur Internet ce qu'il se dit sur eux

Link to comment
Share on other sites

En ce qui me concerne ,c'est la première fois que je la vois se masturber deux fois en une journée ; au contraire je me plains pas tant mieux pour nous mais cela montre quand meme qu' il y à un manque de son coté de vrais relations sexuelles avec une personne qui pourrait la satisfaire assez souvent

Je crois que son record c'est 3 fois. Paul était parti 2 - 3 jours avec son uniforme de militaire. Je crois que la 1ère journée Leora est resté quasi 24h dans l'appartement sans dormir  :D

Link to comment
Share on other sites

Sorry if this has been covered but did she masturbate twice today? I saw the first one but she was not on the rug. It was fabulous!! Would love to spend a couple hours licking and fingering her pussy and asshole.

Yes she bated twice today.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...